CMSLog

تجربیات و مقالات من در این وبلاگ منتشر میشه. ممنونم از اینکه اینجا هستید :)

۱۳۹۵/۰۳/۱۷

دومین رویداد تجربه کاربری قزوین

خرداد ۱۷, ۱۳۹۵ میلاد صفاجوی , بدون دیدگاه

دومین رویداد تجربه کاربری هم با کلی تجربه کاربری در 12 خرداد برگزار شد.
این مدت نخواستم مطلبی در مورد این رویداد چیزی بنویسم که فیدبک کاربران رو از این رویداد ببینم.
قبل از هر چیز جا داره از حامیان این دوره تشکر ویژه ای داشته باشم.
از مهندس سعید سرشار، فاندر چاپخانه آنلاین که توییت آنلاین، روپورتاژ خبری و برخی کارهای برگزاری برعهده ایشون بود
از مهندس علیرضا خدابخش، حامی رسانه‌ای و همیشگی ما  که تبلیغات لازمه رو در پربازدید ترین سایت قزوین (قزوین امروز) برعهده داشتن.
جناب دکتر فریدونی، سرپرست مرکز رشد که مردی فوق العاده است در حمایت. بدون اینکه حرفمون تکمیل بشه و چیزی بگیم سالن کنفرانس پارک علم و فناوری رو در اختیارمون قرار دادن. می‌تونم بگم از این مدل شخصیت‌ها اگر 10 تا دونه توی استان داشته باشیم می‎تونیم بعد از دوسال قزوین رو به عنوان یک ایالت معرفی کنیم :))
و سرکار خانم تاج احمدی که با کمک پیام صوتی حس خوبی در کاربران این نشست بوجود آوردن.
و همه‌کسایی که بدون چشم داشت به ما کمک کردن تا این رویداد برگزار بشه تشکر می‌کنم
خب برسیم سر وقت این رویداد و اتفاقاتی که افتاد

سلام، من از یو ایکس زنگ میزنم :)

اتفاق خوبی که قبل  برگزاری این رویداد افتاد تماس تلفنی بود که از طرف آوا سیستم برا کاربرانی که قبلاً ثبت نام کرده بودن ارسال شده بود. 42 ثانیه پیام بود که اکثراً کل پیام رو گوش کرده بودن و تعدادی از افراد از این اتفاق خوششون اومده بود. به هر حال اگر شعار میدیم که یوایکس یعنی حس خوب کاربر باید این رو در عمل هم حداقل برای خودمون نشون بدیم :)

شروع رویداد

یوایکس قزوین

موقعی که رویداد شروع شد با توجه به تعدا بالای ثبت نامی حس کردیم سالن کنفرانس جواب نده و باید بریم به سالن همایش. اما طبق روال همیشه عده‎ای ثبت نام کرده بودن که ثبت نام کرده باشن :)
سعید سرشار که از اون به عنوان پدر توییتر قزوین یاد میشه لایوتوییت ما رو در اکانت توییتر یوایکس قزوین به عهده داشت.
سعی کردم اول از همه ببینم چه دیدگاهی نسبت به تجربه کاربری هست و اون رو اصلاح کنم. تعاریف صحیحی از این واژه بکار رفته بود. اسلایدی که آماده کرده بودم بیشتر عکس بود تا توضیحات. بعد از گفتن 4 عنصر تجربه کاربری شروع کردیم به بحث در مورد مطلوبیت و اینکه چطور این حس خوب رو توی محصولات بوجود بیاریم. توی این بررسی دیجیکالا پیشتاز بود توی بررسی‌ها و مثال‌ها.
چون موضوع خوشحال سازی کاربرا بود مجبور شدیم گریزی بزنیم به CX و بگیم تفاوتشون توی چیه
در انتها هم نظرسنجی و دادیم تا دوستان پر کنن و فیدبک بگیریم.

نتایج نظرسنجی

اکثراً میخواستن که نشست‌ها نزدیک به هم باشه و تخصصی تر در مورد وب بحث کنیم. خیلی‌ها مفاهیم یو ایکس رو توی همین جلسه یاد گرفتن.
اکثراً راضی بودن و دوست داشتن که تو نشست بعدی هم شرکت کنن و اگر بتونن دوستانشون رو هم بیارن.

پسا رویداد

بعد از برگزاری نشست چاپخانه آنلاین و بلاگ قزوین امروز در مورد یوایکس قزوین و دومین نشستش بحث کردن که جا داره ازشون تقدیر و تشکر کنیم.
فقط نکته‌ای که باید عرض کنم اینه که لطفاً انتشار در شبکه‌های اجتماعی رو با هشتگ #UXQazvin با رعایت حروف بزرگ رو حتماً رعایت کنید که مطلب شما دیده بشه.
عده‌ای از دوستان هم در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر و اخبار این موضوع داشتن
امیدوارم رویداد سوم بهتر از دوم باشه و خوشحالتون کنیم :)

یوایکس قزوین
عکس دسته جمعی در دومین نشست یوایکس قزوین


شاد باشید

0 دیدگاه:

ارسال یک نظر