CMSLog

تجربیات و مقالات من در این وبلاگ منتشر میشه. ممنونم از اینکه اینجا هستید :)

۱۳۹۵/۰۹/۲۸

الکامپ ۹۵

آذر ۲۸, ۱۳۹۵ میلاد صفاجوی , , بدون دیدگاه


الکامپ 95
یکی از رویدادهایی که من خیلی دوسش دارم الکامپه. از جمله نمایشگاه‌هایی که دوست دارم چند بار برم و بیشتر با افراد فعال در این زمینه آشنا بشم.
امسال الکامپ رنگ و بوی دیگه‌ای داشت و برای اولین بار  به سالن استارتاپ‌ها سر زدم.
قبل از هر چیز از این حرکت خیلی خوشم اومد که با کمک سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی فضایی برای استارتاپ‌ها داده شده.
جالبه که این سالن از نظر من شلوغترین سالن نمایشگاها بود و با اینکه خیلی فشرده بودن استارتاپ‌ها ولی تعداد زیادی از افراد رو در خودش جای داده بود.
از استارتاپ‌های بزرگ گرفته تا کوچک همگی توی این الکامپ وجود داشت.
طبیعیه که وزیر ارتباطات هم از این الکامپ بازدید کنند. علاوه بر وزیر، رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر ستاری هم از این الکامپ بازدید کردند.

خوبی‌های الکامپ :)

یکی از بزرگترین محاسن الکامپ آشنایی با افراد فعال در این زمینه‌س. پیدا کردن رقبا، آشنایی با تعرفه و خدمات اون‌ها و ... کمترین مزیت یه نمایشگاهه
علاوه بر این‌ها میشه تخفیف‌های نمایشگاهی خوبی رو گرفت :) (هرچند مزیت بزرگی نیست)

و اما بدی‌هاش...

 حدود 5 سالی هست که الکامپ رو دنبال می‌کنم و فکر کنم بالای ۲۰ بار این نمایشگاه برگزار میشه ولی هنوزم که هنوزه مشکلاتی مثل خورد و خوراک وجود داره. خیلی از افراد از شهرهای دیگه میان و صح تا عصر رو تو نمایشگاه هستن و دوست دارن ناهارشون رو توی الکامپ بخورن ولی هیچ جای مقرون به صرفه‌ای وجود نداره. علاوه بر اون جایی برای غذا خوری هم نیست. به هر حال توی این فصل و سرما فکر نکنم جالب باشه بیرون غذا بخوری!
تنها وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی به نمایشگاه یه BRT هست که جوابگوی این همه جمعیت نیست و در دوران نمایشگاهی کمتر هم میشه. هرچند با ماشین شخصی که بخوایید برید یکی دو روزی رو باید تو راه باشید :)


در کل مشکلات برای همه‌ی نمایشگاه‌ها هست و مختص به نمایشگاه الکامپ نیست. امیدواریم سال‌های آتی این مشکل برطرف بشه.
 
 این نمایشگاه تا ۲۸ آذر دایر هست.

0 دیدگاه:

ارسال یک نظر