CMSLog

تجربیات و مقالات من در این وبلاگ منتشر میشه. ممنونم از اینکه اینجا هستید :)

۱۳۹۵/۰۱/۱۸

فرهنگ کتابخوانی با چاپخانه آنلاین!

فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ میلاد صفاجوی , 2 دیدگاه


یه مدتی بود برای آموزش افرادی که توی کلاس‌ها شرکت می‌کنند در نظر داشتم جزوه‌ای آماده کنم که هم کیفیت بالایی داشته باشه و هم من بتونم به راحتی منظورم رو از این کتاب ها به شاگردام برسونم. ولی چند محدودیت وجود داشت.
یکی از این محدودیت ها این بود که نوشتن جزوه نیاز به یک سری پارامترهای کیفی نیاز داشت که هم کار رو بزرگ جلوه بده و هم اینکه کاربر بتونه تجربه‌ی خوبی رو با ما داشته باشه.
موضوع دیگه ای هم بود که هزینه ی تمام شده‌ی این کار برای آموزش های کوچیک گرون بود و خیلی از چاپخونه‌ها این کار رو انجام نمیدادن!
گذشت و گذشت تا یکی از دوستان ما به نام سعید سرشار این ایده رو پیاده سازی کرد!
یک چاپخونه ی آنلاین که برای شما کتاب چاپ می‌کنه! چیزی فراتر از نیاز که به کاربراین قابلیت رو می‌داد طرح روی جلد، تعداد برگ ها، اندازه کاغذ و ... رو حتی به اندازه  یک مورد! برای شما چاپ می کنه.

چه اتفاقات خوبی میفته؟

خب یکی از اتفاقای خوب اینه که ما می تونیم به راحتی کتاب خودمون رو حتی با کمترین تعداد (حداقل 35 صفحه) بنویسیم و اون رو منتشر کنیم. اون هایی که اهل نوشتن کتاب هستن می دونن که انتشار یک کتاب چه قوانینی داره و ناشرین عزیز چه شروطی رو برای نشر یک کتاب دارن. اگر این فرآیند چاپ بصورت شخصی اتفاق بیفته بسیاری از این شروط دیگه وجود نداره! مثلاً شما اگر کتابی رو چاپ کنید حق انتشار اون فقط با ناشره. ولی با این کار میشه یک کتاب رو هم بصورت رایگان و قابل دانلود گذاشت و هم بصورت چاپی در اختیار عموم قرار داد.
یک حسن دیگه اینه که شما نیاز ندارید همین ابتدای کار تیراژ 5000 تایی بزنید، 10 نسخه بزنید! بعد از بازخورد مناسب اون رو به تعداد بالایی چاپ کنید. اینجوری با احتمال ریسک پایین تری می تونید فعالیت کنید.
از طرفی با نگاهی به هزینه‌ها، حتی میشه جزوه های دانشگاهی رو هم چاپ کرد که هزینه‌ی تمام شده بسیار پایین‌تر از فتوکپی! برای دانشجویان تموم خواهد شد.

فرآیند سفارش چطوره؟

سیستم کاملاً یوزرفرندلی طراحی شده و با مراجعه به سایت چاپخانه‌ی آنلاین کارتون رو انجام بدید و در نهایت با پرداخت آنلاین منتظر ارسال کتابتون باشید.
کلیه فرآیند خرید در یک پروتکل امنیتی SSL انجام میشه و اطلاعات شما بصورت رمزنگاری شده ارسال میشه. از این جهت فرآیند خرید در محیطی امن برای شما صورت می پذیره.

امیدوارم این استارت آپ موفق باشه و بتونه این فرهنگ کتابخوانی و کتابنویسی رو برای مردم کشورمون جا بندازه.

دلتون شاد؛ لبتون خندون

۲ نظر:

  1. خیلی ممنون از اظهار لطفت میلاد عزیز،
    امیدواریم تجربه اولین سفارش از چاپخانه آنلاین رو هم داشته باشی :)

    پاسخحذف
  2. متشکرم :)
    با آرزوی موفقیت برای چاپخانه آنلاین

    پاسخحذف