CMSLog

تجربیات و مقالات من در این وبلاگ منتشر میشه. ممنونم از اینکه اینجا هستید :)

۱۳۹۴/۱۱/۰۲

افتتاح CMSLog، وبلاگ انتشار تجربیات

بهمن ۰۲, ۱۳۹۴ میلاد صفاجوی , بدون دیدگاه

 

سلام به دنیای وب و دوستداران وب

حدود 5 سالی هست که نیت کردم یک وبلاگ در مورد نقد و بررسی سیستم های مدیریت محتوا و معرفی برخی از موارد ناشناخته و کاربردهاشون بکنم ولی اینقدر درگیر حاشیه و کیفیت ها شدم که نتیجه گرفتم روی پلتفرم بلاگر این کار رو انجام بدم.
من، میلاد صفاجوی هستم، یکی از دوستداران وب و متن باز که علاقه‌ی شدید به وب و نرم افزارهای وب و کراس پلتفرم دارم و دوست دارم تجربیاتم رو در قالب این وبلاگ بهتون برسونم.

اینجا قراره چه اتفاقی بیفته؟

من و دوستام و یه سری دیگه از دوستام و یه سری دیگرتر یه تجربه ی کوچیکی توی سیستم های مدیریت محتوا و بطور کلی اسکریپت های موجود در وب داریم که میخواییم این تجربیات رو با شما به اشتراک بذاریم و اگر نیاز به مشاوره یا راهنمایی داشتید با یکی از دوستانمون تماس بگیرید تا دوستمون بتونن شما رو راهنمایی کنند.
اما حدس خودمون اینه که همین وبلاگ کفایت می‌کنه و هر موضوعی که دارید رو می تونیم اینجا بگونجونیم

منم میتونم کمک کنم؟

چرا که نه؟ ما دوست داریم این فرهنگ رو جا بندازیم که اگر از چیزی استفاده کردید و خوب بوده یا تجربه ای داشتید اون رو به دیگران منتقل کنید. (هرچند این روزها بازار کاسبی از همین تجربه‌ها خیلی داغ هست). برای این کار به ما ایمیل بزن و جیمیلت رو بده تا به عنوان نویسنده عضو کنیم شما رو (قبلش تو بلاگر عضو شو)

شما چرا خودتون از یک سیستم مدیریت محتوا استفاده نکردید؟

دلایل زیادی داره این کار. یکی از دلایلمون اعلام بی طرفی هست تا بگیم همه چیز خوبه ولی به جاش!
دلیل بعدیمون اینه که هاست‌ها همیشه یک دان تایمی دارن یا مشکلاتی توی بارگذاری و ... که این مشکلات خوشبختانه توی این سرویس ها (بلاگر و امثالهم) کمتر هست. علاوه بر اون همیشه باید غصه ی امنیت رو بخوریم و یه تیم بذاریم این سایتو پایش کنه که مشکلی براش پیش نیاد. پس به اتفاق به این نتیجه رسیدیم بیایم روی بلاگر (همین انتخاب بلاگر هم داستانی داشته برا خودش)

چطوری باهاتون تماس بگیریم؟

یکی از راحت ترین راه‌ها ایمیل شخصی منه. 
 miladsafa (at) Gmail.com
یه راه دیگه هم هست که تا حد امکان استفاده نشه بهتره و اون هم شماره تماس منه. اگر کار ضروری داشتید می تونید با من تماس بگیرید: 09191814062

0 دیدگاه:

ارسال یک نظر